دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

مسابقه شماره 6 نی نی وبلاگ برگزار می شود

1390/2/16 16:44
نویسنده : مدیر سایت
2,675 بازدید
اشتراک گذاری

 انگیزه شما از انتخاب نام فرزندتان چه بوده است ؟

شرح مسابقه : نی نی وبلاگی عزیز برای شرکت در مسابقه می بایست حداکثر در ٢٠ خط چرائی و ماجرای انتخاب نام فرزند خود را فقط و فقط از طریق نی نی تلگراف برای ما ارسال کنید. به این نکته توجه نمائید که برندگان توسط رای سایر نی نی وبلاگی ها انتخاب خواهند شد در نتیجه باید دلیل و انگیزه شما برای انتخاب نام دلبندتان از دید کاربران قابل قبول و جالب باشد. در این ٢٠ خط می توانید از داستان انتخاب اسم، معانی، منابع انتخابتان و ... استفاده کنید.

  • هر وبلاگ تنها مجاز به ارسال یک متن می باشد.

جوایز : ٣ سکه طلای پارسیان برای ٣ نفر

فعالیت

تاریخ

روز

شروع مسابقه

١٦/2/90

جمعه

پایان مسابقه

٢٤/2/90

شنبه

رای گیری

٢٥/2/90 و ٢٦/٢/٩٠

یکشنبه و دوشنبه

اعلام نتایج

٢٧/2/90

سه شنبه

ارسال جوایز برندگان

٢٨/2/90

چهارشنبه

طرح از : مامان سودابه با تغییر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نازنین نرگس نفس مامان
18 اردیبهشت 90 14:52
کد6 0من کد30 مامان نازنین نرگسم همیشه بعد از یه عالمه سختی خدا به جبرانش یه جایی ادم رو غافلگیر میکنه بهتون تبریک میگم ایشالا همیشه شادوسلامت باشه وزندگیتون سرشار از عشق وخدا همیشه سوپرایزتون کنه
مامان امیرعلی
18 اردیبهشت 90 19:10
باید جواب مسابقه رو به مدیر سایت ارسال کنیم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
بله باید تلگراف بزنید .
مامان
19 اردیبهشت 90 8:08
با سلام به نظر من کد26 متن ادبی زیبایی نوشته اما موضوع مسابقه رو در بر نمی گیره « چرائی و ماجرای انتخاب اسم فرزند » بنابراین شامل رای گیری نمی شود .
مامان شاینا
21 اردیبهشت 90 10:16
من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردم ولی توی کدهایی که ثبت نام کرده اند اصلا اسمم نیست.
انا
21 اردیبهشت 90 11:54
سلام به نظر من کد 19 و 27
مهسا
21 اردیبهشت 90 14:15
من کد79 رو انتخاب می کنم چون اسمش معنی خوبی داره
شمیلا
21 اردیبهشت 90 23:00
سلام متن من چرا آپلود نشده؟
با سلام
تلگرافی از جانب شما دریافت نشده است.
نسرین
22 اردیبهشت 90 10:35
من کد 79 و 19 را انتخاب می کنم واقعا" کد 19 خیلی سختی کشیده ....
تو رو از آبنبات ساختن
23 اردیبهشت 90 10:54
این دسته بندی هایی که درست کردین خیلی عالی شده خودش یه سرگرمیه .. ممنون از بابت همه چیزززززززززززززززز
هستی
23 اردیبهشت 90 22:33
با وجودی که تعداد پرهام ها توی این مسابقه زیاده ولی متن کد 42 جالبتره.
مامان هلیا
25 اردیبهشت 90 9:15
سلام
خانم انا لطف کردن و به من یعنی کد 27 رای دادن
رای ایشون در همین قسمت ثبت شده اما در جدول نتایج درنظر گرفته نشده !
با سلام
رای گیری تنها از طریق نی نی تلگراف انجام می شود.