دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

برندگان مسابقه شماره 6 نی نی وبلاگ مشخص شد

1390/2/27 0:41
نویسنده : مدیر سایت
2,904 بازدید
اشتراک گذاری

از نی نی وبلاگی هایی که در این مسابقه شرکت کرده اند سپاسگزاریم. تمامی شما عزیزان با انتخاب نامی زیبا برای فرزندان خود برنده هستید. در آینده ای نزدیک مسابقات متنوع تری برگزار خواهد شد که می توانید شانس خود را در آنها نیز امتحان کنید.

بر اساس رای گیری که در بین نی نی وبلاگی ها انجام شد نفرات برتر به شرح ذیل مشخص شدند :

مجموع رای های داده شده : 211 رای


کد : ٠٦ 

نام نی نی : هدیه

متن ارسالی از : تجربیات دخترم هدیه

تعداد رای : 19 عدد

جایزه : یک سکه طلای پارسیان

متن :

سلام به همه
من بابای هدیه هستم با اجازه
معنی اسم دخترم که معلومه دیگه هدیه . ولی چرا هدیه من فکر کنم هر کسی هم جای من بود هدیه رو انتخاب میکرد البته همه بچه ها هدیه هستن سو تفاهم پیش نیاد.
من اول ازدواجمون تصادف کردم و از ناحیه گردن قطع نخاع شدم و خانومم با تمام عشق پیش من معلول وایستاد و خیلی شرایط سختی رو تحمل کرد .
ما تا هفت سال فکر بچه هم نمی کردیم تا بلاخره تصمیم گرفتیم.
ما بطور معجزه اسایی طبیعی بچه دار شدیم هر کس که میشنید باورش نمی شد و میگفتن این یک هدیه است که خدا بخاطر صبر و شکیبایی خانومت بهتون داده تا وقتی که بدنیا اومد دیدیم که هیچ اسمی برای دخترمون قشنگتر و زیباتر از هدیه نیست . تا حالا خدا هدیه به این خوبی به ما نداده بود.
نمی دونم چند خط شد ولی این حکایت اسم دخترم هدیه جون بود.
حالا اگه خدایی نکرده کسی جای من بود چی اسمی میذاشت.


 کد : 16 

 نام نی نی : مسیح

 متن ارسالی از : مسیح مقدس

 تعداد رای : 9 عدد

 جایزه : یک سکه طلای پارسیان

 متن :

یه شب وقتی تنها 17 سالم بود ، یه خواب قشنگ دیدم... توی خواب یه پسر داشتم به اسم مسیح و جالب اینه که اون زمان نمی دونستم مسیح می تونه یه اسم باشه !
از اون شب به بعد هر چند شب یه بار این خوابو می دیدم...و اونقدر به پسرم وابسته شدم که راستش صبحها وقتی بیدار میشدم ، برای نبودنش اشک می ریختم !
این ماجرا ادامه داشت و من هر روز به عشق پسری بودم که نداشتمش !
دیگه همه ی خوانوادم و دوستام... حتی دخترای فامیل از این موضوع خبر داشتن !
تا اینکه توی 25 سالگی عقد کردم و تو همین دوران موضوع رو برای همسرم تعریف کردم و ازش خواستم اسم پسرمون رو مسیح بزاریم...اونم قبول کرد و ...خدا هم همونطور که تو خواب وعده داده بود توی واقعیت مسیح رو به من رسوند ! و از خدای مهربون ممنونم که حالا دیگه مسیحم رو توی بیداری می بوسم و بغل می گیرمش .
نکته جالب ماجرا اینجاست که من بعد از ازدواجم با مسعود متوجه شباهت ناخداگاه اسم (مسعود) با (مسیح) افتادم...و همینطور با اسم خودم (سمیه) !
1: دو حرف اول اسم همسرم (مسعود) با دو حرف آخر اسم من (سمیه ) میشه مسیح !
2: دو حرف اول اسم من (سمیه ) رو جابه جا کنید میشه مسیح !
3: در ضمن مسیح به معنای نجات دهنده ، پیام آور و لقب حضرت عیسی (ع) است و عیسی اسم بابا بزرگ نازنین منه که مدت کوتاهی قبل از تولد مسیح از دنیا رفت .

اینم ماجرای مسیح مقدس من !


کد : 19

نام نی نی : یکتا

متن ارسالی از : دختر ناز مامان یکتا

تعداد رای : 9 عدد

جایزه : یک سکه طلای پارسیان

متن :

واقعا" می خواستم چند بار بخاطر اسم دخترم که گذاشتم یکتا موضوعی را تعریف کنم.
فروردین 1387 من متوجه شدم میزبان یک مهمان کوچولو هستم از این موضوع خیلی تا خیلی خوشحال شدم اخه من عاشق بچه ها بودم پیش دکتر زنان زایمان خانم بیداریان رفتم و پرونده پزشکی برای دخترم باز کردم که هر ماه برای کنترل به مطب ایشان برموقتی دکتر ازمایش کلی برای من نوشت قرار شد هفته اینده تمام نتیجه ازمایش را برای خانم دکتر ببرم زمان موعود فراررسید وقتی دکتر جواب را دید پرسید فرزند اولت هست من هم باخوشحالی گفتم اره دکتر خیلی خونسرد گفتم خانم متاسفانه شما نمی بایست حامله بشوید اخه کم خونی دارید هم شما هم همسرتان حتما باید این بچه را سقط کنید چون شامل تالاسمی ماژور می شود دنیا روی سرم خواب شد دکتر نامه ای به دست من داد که بروم پزشک قانونی برای سقط جنین اخه من چه طور می توانستم این کار را بکنم عزمم را جزم کردم و به دنبال از مایش های زیادی رفتم تا حتی اب دور جنین هم برای دخترم گرفتم تا ببینم نتیجه چی می شود شب سه شنبه خیلی دلم گرفته بود رفتم مهدیه مسحد صاحب الزمان خیلی گریه کردم اخه من چه طور می توانستم اون را سقط کنم شب امدم خانه یک حال عجیبی داشتم به همه گفتم گل عیب داره بچه من عیبی نداره خلاصه هر کسی چیزی می گفتم اگر خدایی نکرده مشکلی داشته باشه خودت تا اخر عمر می سوزی گفتم خودم همه چیز را قبول دارم شب خواب دیدم یک طوطی سبز بزرگ امد توی اتاقم شروع کرد به صحبت کردن خواستم بلند شم تو عالم رویا به من گفت تکون نخور ممکنه شوهرت بیدار بشه به خداوند یکتا توکل کن این کلمه را چهار بار تکرار کرد به خداوند یکتا توکل کن وقت از خواب بیدار شدم یک حس عجیبی داشتم قرار بود اخر هفته نتیجه ازمایش از تهران بیاید وقتی رفتم نتیجه ازمایش را بگیرم گفتند خون من الفا هستم و شوهرم بتا هیچ مشکلی ندارم بله این شد من بخاطر اسم خداوند متعال که گفت به خدواند یکتا توکل کن اسم دخترم را یکتا گذاشتم
یکتا یعنی بی همتا


  • برندگان برای دریافت هدیه می بایست آدرس کامل به همراه کدپستی خود را از طریق "نی نی تلگراف" برای مدیریت ارسال نمایند.

نمودار رای های داده شده :

نمودار رای های داده شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آنیسا
27 اردیبهشت 90 1:02
سلام به همه به برندگان مسابقه تبریک میگویم مسابقه خوبی بود وحق به حقدار رسید.
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 8:50
تبریک به بابای هدیه جون مامان مسیح و مامان یکتا جون ایام بکام
خاله پپو
27 اردیبهشت 90 9:18
هدیه جون، مسیح خان و یکتا خانوم بهتون تبریک میگم و به مامان و باباهاتون. سکه هاتون مبارکتون باشه.
رحماني
27 اردیبهشت 90 9:40
واقعا من كه متو جه نشدم غير از ترحم چه دليل ديگه اي براي نفر اول انتخاب شدن06 ميتونست باشه چون از نظر متن و محتوا نفر سوم از همه زيباتر بود بهرحال جو ني ني وبلاگ چون احساسي و مادرانه هست ايچنين نتيجه اي حاصل شد مباركشان باشه در ضمن يه خسته نباشيد هم خدمت مديريت محترم ني ني وبلاگ
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 10:02
تبریک به برندگان عزیز
مامان بیتا
27 اردیبهشت 90 11:59
سلام دوستان نی نی وبلاگی به برندگان عزیز تبریک میگم و برای همه نی نی وبلاگی ها آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان مه یاس
27 اردیبهشت 90 12:54
باتبریک فراوان به هر سه برنده ی مسابقه خدیا بچه هاتون و سلامت بداره ممنون از مدیریت محترم به امید مسابقات بعدی
زينب عشق مامان و بابا
27 اردیبهشت 90 13:37
سلام يه خسته نباشيد به مديريت محترمو آرزوي سلامتي براي همه ني ني هاي عزيز ني ني وبلاگي
مامان مانی کوچولو
27 اردیبهشت 90 15:09
به برندگان مسابقه تبریک می گم .
ولی جالب اینجاست که نفرات برنده بین 20 نفر اول هستند .
فکر می کنم بهتر بود ، قبل از شروع مسابقه اعلام می کردید که قراره به ترتیب ارسال متن ها شماره بندی کنید .
mamane amir ali
27 اردیبهشت 90 17:50
salam.kheili mamnoonim az modiriat .ba tashakor
آرزو
27 اردیبهشت 90 18:33
تبریک میگم
بچه کوچولو
27 اردیبهشت 90 18:53
به برندگان مسابقه تبریک میگیم دست مدیروبلاگ دردنکنه امیدواریم همیشه موفق وپیروزباشید
مامان کیارش
27 اردیبهشت 90 20:51
سلام .به همه برندگان تبریک می گم. مسابقه جالبی بود . امیدوارم بازم از این مسابقه ها داشته باشید.
مامان پاتمه
27 اردیبهشت 90 22:13
تبریک به برنده ها
محسن (بابای پرهام )
28 اردیبهشت 90 12:07
با عرض تبریک خدمت برندگان عزیز و تشکر از مدیریت محترم نی نی وبلاگ . این مسابقه خوب بود ولی یک عیبهای کوچولو هم دیده شد ...! برای چنین مسابقه ایی لزومی نداشت در بخش نظرات ، دایم چندتا کد تبلیغ بشه که خوانندگان ناخودآگاه فقط روی همون چندتا تمرکز کنند و قید خوندن بقیه را بزنند یا لااقل محدودیت کاراکتر اعلام میکردین ، چون خوندن اونهمه کد با متنهای چند خطی زمانبر بود . در نهایت این مسابقه از اصل موضوعش دور شد و جنبه احساسی گرفت . بقیه دوستان نظرات ارزشمندی دادن که میتونه تو مسابقات بعدی مد نظر قرار بگیره جوری که باباها و مامانها با نی نی های گلشون مشتاقانه توی یک رقابت واقعی شرکت کنند و لذت ببرند .
مامان امیرعلی
28 اردیبهشت 90 12:20
مامان نیاز
28 اردیبهشت 90 12:30
با سلام به هر سه تا برنده های عزیز تبریک میگم ان شاءا... همیشه موفق و پیروز باشید.
مامان ماني
28 اردیبهشت 90 13:17
سلام و درود ..... تبريك به برندگان خصوصاً مامان و باباي هديه جون .... و سپاس ويژه من و بابا و ماني به دست اندركاران ني ني وبلاگ به خاطر تلاش و زحماتشان ...... اميدوارم در پناه ايزد منان شاد و تندرست و پيروز باشيد .............. بازم تبريك ..... مسابقه پر از احساسي بود واسه تمام مامان و باباها ..... سپاس .....
مامانی کسرا
28 اردیبهشت 90 16:30
تبریک می گم مواظب نی نی هاتون باشید
سارا
28 اردیبهشت 90 23:48
سلام مدیریت نی نی وبلاگمون : خسته نباشید ودستتون درد نکنه ولی این مسابقه ایرادهایی داشت حالا بماند مبارک 3 نفر
یه مامان
29 اردیبهشت 90 2:19
من فکر میگنم رای دادن به شخص خاصی دلیل ترحم نیست دلیلش به دل نشستن اون متن و اون اتفاق بوده نه ترحم زنانه یا مادرانه
باباي سما
29 اردیبهشت 90 9:33
سلام،با عرض خسته نباشيد خدمت مديريت ني ني وبلاگ و از طرح چنين مسابقه هايي براي پدر و مادرهاي ني ني ها تشكر مي كنم،به برندگان مسابقه نيز تبريك مي گم.