دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

مسابقه خواب یک فرشته

1390/3/24 19:55
نویسنده : مدیر سایت
7,350 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه شماره 7 نی نی وبلاگ با عنوان خواب یک فرشته برگزار می شود.

نی نی وبلاگی های عزیز؛

اگر مایلید در این مسابقه شرکت کنید، تا روز سه شنبه ٢٤ خرداد ماه فرصت دارید تا عکسی از خواب ِ نی نی خود گرفته و به عنوان یک پست در وبلاگتان قرار دهید؛ سپس تنها از طریق نی نی تلگراف به مدیریت اطلاع دهید تا نام وبلاگ شما در لیست شرکت کنندگان ثبت شود.

قابل ذکر است که عکس های شرکت کنندگان در دپارتمان مسابقات به ترتیب زمان ارسال تلگراف، نمایش داده خواهد شد.

سایت نی نی وبلاگ به بامزه ترین عکس ها جوایزی به شرح ذیل اهدا خواهد نمود :

نفر اول : عروسک یک نی نی ده ماهه ! ( سمت راست در تصویر )

نفر دوم : عروسک یک نی نی پنج ماهه ! ( وسط در تصویر )

نفر سوم : عروسک یک نی نی یک ماهه ! ( سمت چپ در تصویر )

مسابقه شماره 7


پ.ن : مشاهده عکس های ارسالی : سری اول ، سری دوم ، سری سوم ، سری چهارم ، سری پنجم ، سری ششم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ماهان عشق ملشین.
19 خرداد 90 8:04
سلام.چه موضوع جالب و بامزه ای.یه سوال:بقیه چطور این عکسا رو میبینند و رای میدن؟
با سلام
تمام عکس ها در دپارتمان نمایش داده می شوند.
در ضمن برندگان این مسابقه از طریق رای گیری انتخاب نمی شود و خود نی نی وبلاگ برندگان را مشخص خواهد کرد.
r.memorial
19 خرداد 90 9:18
حتما باید عکس تازه باشه یا از عکسهای قدیمی تر هم میشه استفاده کرد؟ مرسی از مسابقه جالبتون .
با سلام
می توانید از عکس های قدیمی کودک خود نیز استفاده کنید.
مامان یسنا
19 خرداد 90 11:02
سلام . این عکس حتما باید از سن کنونی کودک باشد ؟
با سلام
خیر .
مریم
19 خرداد 90 11:48
ما که نینی هامون هنوز دنیا نیومدن چی؟
با سلام
ان شاءا... در مسابقات بعدی فرصت شرکت برای شما نیز فراهم شود.
هاله مامان ترمه
19 خرداد 90 12:16
من آدرس وبلاگ و پست را برای مدیریت ارسال کردم
درست انجام دادم؟
با سلام
بله
haleh
19 خرداد 90 12:39
فقط یک عکس میشه شرکت داد و در پست گذاشت؟
سن یا ماه بچه در عکس مد نظر است یا خیر؟
ممنون
با سلام
بله فقط یک عکس .
خیر.
مامان ماهان عشق ماشین
19 خرداد 90 15:12
سلام من تلگراف زدم ولی عکس ماهان رو تو لیست عکسا ندیدم.چرا؟
شکلاتم آدرین
19 خرداد 90 17:34
ما هم هستیم
مامان لنا
19 خرداد 90 18:34
سلام تلگراف زدم ولی عکس لنا تو لیست نیست
مامان ستایش و ساجده
20 خرداد 90 10:33
سلام
اسامی برنده ها کجا نمایش داده میشه؟
ممنون
با سلام
مسابقه تا روز چهارشنبه ادامه دارد . بعد از آن برندگان توسط مدیریت انتخاب شده و اسامی آنها در دپارتمان مسابقات قرار خواهد گرفت .
مامان غزل
20 خرداد 90 11:59
مامان صفا
20 خرداد 90 13:58
خیلی مسابقه جالبی همشون مثل فرشته ان خوشمان آمد.....
خواهر سارا...
20 خرداد 90 15:36
سلام من تلگراف زدم اما الان که عکس سری سوم بچه هارو دیدم عکس سارا توش نبود
با سلام
دلبند شما کد 67 است .
خواهر سارا!
20 خرداد 90 21:15
ممنون...یه سوال از هر سری یه نی نی انتخاب میشه؟!
با سلام
خیر . این قسمت بندی تنها بدین خاطر است که کسانی که سرعت پائینی دارند برای مشاهده عکس ها با مشکل مواجه نشوند.
مامان آريا
21 خرداد 90 11:31
سلام من تلگراف زدم اما هنوز عكس آريا توي لست مسابقه نيومده است
rahele khani
21 خرداد 90 12:11
سلام من مامان احسان هستم تلگراف زدم ولی عکس احسان و ندیدم
mamane amir ali
21 خرداد 90 12:54
ba tashakor az zahamatetoon.jaleb bood.
زينب عشق مامان و بابا
23 خرداد 90 10:16
با عرض سلام و خسته نباشيد عكس زينب عزيزمون رو برات فرستادم باميد سلامتي براي ديريت و پرسنل زحمتكش ني ني وبلاگ
shokolat
23 خرداد 90 10:25
همه نینی های خیلی بامزه خوابیدن
نسترن
23 خرداد 90 18:08
سلام. ممنونم از زحماتتون.من پست مربوطه رو داخل وبلاگم گذاشتم و تلگراف هم ارسال کردم , وبلاگم در لیست ثبت شده؟
با سلام
کد شما : 18
رضا
24 خرداد 90 0:37
با تشکر از نی نی وبلاگ و ایده های جالبش! گرچه از نی نی وبلاگ انتظار میرفت سیستم پیشرفته تری برای رای دهی داشته باشد! مثلا استفاده از رادیو باتن
مامان امیرحسام
24 خرداد 90 14:21
سلام من براتون تلگراف زدم اما عکس پسرم هنوز جزء عکسهای مسابقه قرار نداره میشه بگید چرا ؟ ممنون
مادر نیایش کتاب آفرینش
24 خرداد 90 15:51
سلام . خیلی ممنون از زحماتتون . واقعا خسته نباشین . وبلاگ من کی در لیست ثبت می شه ؟
مادر نیایش کتاب آفرینش
24 خرداد 90 16:06
سلام . من پست گذاشتم . تلگراف هم ارسال کردم ولی عکس نیایش نیست . خواهش می کنم . امروز روز آخر مسابقه است .
خاله نی نی ترنمه
24 خرداد 90 17:16
سلام... اوپس چه خبر عکسه!!!! کی نتیجشو اعلام می کنید دلم می خواد عکس های گلچین شده رو ببینم!!!
مامان یکتا
25 خرداد 90 8:28
باسلام و خسته نباشید
من عکس را در پست گذاشتم و تلگراف هم زدم پس کو عکس دخترم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
تمام کسانی که تلگراف هایشان به دستمان رسیده در مسابقه شرکت داده شده اند.
مامان کيانا
25 خرداد 90 9:37
با سلام .خسته نباشيد...ممنون از زحماتتون ومسابقات جالبتون