دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

مسابقه "بامزه ترین صدای نی نی"

1389/12/15 14:31
نویسنده : مدیر سایت
9,613 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه شماره ۴ با عنوان بامزه ترین صدای نی نی برگزار می شود.

قوانین مسابقه :

نی نی وبلاگی هائی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند می بایست فایلی از صدای دلبند خود را برای ما ارسال نمایند. این فایل صوتی می تواند صدای خنده، گریه، خواندن شعر و یا هر آوایی باشد که بر زبان نی نی شما جاری شده و بامزه است ! علاوه بر شرکت در مسابقه این فایل در نی نی وبلاگ به یادگار خواهد ماند .

  • شما می توانید این فایل صوتی را از طریق میکروفون و یا تلفن همراه خود ضبط نمائید.
  • سعی کنید حجم فایل صوتی شما کمتر از یک مگا بایت باشد.
  • سپس فایل صوتی به همراه آدرس وبلاگ خود را به آدرس info@niniweblog.com ایمیل کنید.

جــایزه :

نفر اول - ۸۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر دوم - ۵۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر سوم - ۵۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر چهارم - ۵۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر پنجم (قرعه کشی) - ۴۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

توضیحات : چینش پیکسل ها به انتخاب نفر برنده می باشد و تا آخر خرداد ماه سال ۹۰ در صفحه نخست سایت قابل نمایش خواهد بود. برنده می تواند لینک وبلاگ خود به همراه یک جمله کوتاه را نیز در تبلیغات نمایش دهد.

مهلت شرکت در مســابقه :

ساعت ۲۴ چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۸۹

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مریم
12 اسفند 89 16:39
دلم گرفت.ما هنوز نی نی نداریم.
با سلام
شما می توانید در مسابقه شماره 5 شرکت کنید.
مامان رادین
12 اسفند 89 16:46
سلام من منظور شما از اینکه نوشتین در قسمت نظرات نام وبلاگ خود را معرفی کنید متوجه نمیشم میشه راهنمایی کنین
با سلام

در قسمت نظرات همین پست که اکنون نیز در همینجا نظر داده اید نام وبلاگ خود را برای شرکت در مسابقه اعلام نمائید تا مدیریت نی نی وبلاگ برای شنیدن فایل صوتی به وبلاگ شما مراجعه کند.
مامان رادین
13 اسفند 89 1:02
http://pesaramradin.niniweblog.com/ خوب حالا درست شد اینم وبلاگ ما جهت شرکت در مسابقه بامزه ترین صدا ممنون که خیلی سریع جوابو میدین
با سلام

فایل صوتی شما پخش نمی شود. مشکل را برطرف نمائید و دوباره اعلام کنید.

* به ویژگی هایی که فایل صوتی باید داشته باشد دقت کنید تا با مشکل مواجه نشوید.
مامان رادین
13 اسفند 89 16:01
بازم سلام من دوباره به قسمت ارسال مطلب جدید رفتم ولی اون پنجره ای که قبلا باز میشد نیست فرق کرده !!!اصلا مثل این پنجره ای که اون بالا گذاشتین نیست وhtmlنداره لطفا راهنمایی کنین .فایل صوتی من فرمتش mp3هستش وحجمش هم292kb.هر کاری رو که گفته بودین انجام دادم فقط htmlندیدم یه کلمه بنام sourceبود رو اون کلیک کردم و کد موزیک رو اونجا گذاشتم ببخشید اخه من خیلی ناوارد و ناشی هستم میشه راهنماییم کنین
با سلام
فایل صوتی خود را برای نی نی وبلاگ ایمیل نمائید.
مامان روژین
13 اسفند 89 23:34
http://up.iranblog.com/images/jjm5loxd5rrkggjtvm.mp4 این هم صدای روژین خوشگل ما جهت شرکت در مسابقه. ممنون
با سلام
آدرس وبلاگ شما برای شرکت در مسابقه ذخیره شد.
مامان رادین
14 اسفند 89 16:06
سلام ایمیل منو دریافت کردین فایل صوتی رو براتون ایمیل کردم
با سلام
بله دریافت شد. فایل صوتی شما هم اکنون برای پخش در وبلاگ مشکلی ندارد.
مامان مريم
14 اسفند 89 16:21
سلام خوبيد.ممنون از تلاشهاتون.من هر کاري ميکنم نميتونم يه کد بسازم واسه صداي پسرم.خيلي ناراحتم.
با سلام
فایل صوتی به همراه نام وبلاگتان را به info@niniweblog.com ایمیل بزنید.
مامان الهام
15 اسفند 89 10:48
ممنون كه صداي شنتيا رو تو وبلاگش گذاشتيد ميتونم صداي خندشم بفرستم .
ninishantia.niniweblog
با سلام
برای شرکت در مسابقه هر وبلاگ تنها می تواند یک فایل صوتی ارسال نماید.
مامان مريم
15 اسفند 89 17:47
سلام ممنون که پاسخ سوالم و دادين.من متوجه نشدم .اخه در اين مورد زياد وارد نيستم.من صداي پسرمو پر کردم ريختم تو کامپيوتر. منظورتان همين فايله.اخه هر کاري ميکنم کپي نميشه.
با سلام
بله. فایل به همراه آدرس وبلاگتان را به info@niniweblog.com ایمیل بزنید.
مامان مريم
15 اسفند 89 22:43
سلام .خسته نباشيد.ببخشيد ايميلم رسيد دستتون.
با سلام
خیر .
ایمیل آدرس : info@niniweblog.com
maryam
16 اسفند 89 10:25
سلام ببخشيد سوالي داشتم. تو ايميل شما وارد شدم کدام گزينه رو بزنم.اخه هر چي past و ميزنم saveنميکنه.
با سلام
شما ابتدا باید وارد ایمیل خود بشوید سپس مقابل قسمت TO آدرس ایمیل نی نی وبلاگ ( info@niniweblog.com ) را بنویسید و فایل صوتی خود را در قسمت attachment قرار دهید .
مامان مريم
17 اسفند 89 11:04
با سلام . و خسته نباشي .ببخشيد ايميلم رسيد.
با سلام
آدرس وبلاگ شما ثبت شد.
مامان مريم
17 اسفند 89 16:22
با سلام و خسته نباشي خدمت مديدريت سايت. من واسه هر کدوم از بچه هام وبلاگ جداگانه باز کردم.صداي امير حسينم گذاشتم ايا وبلاگ امير حسينم تو مسابقه شرکت داده ميشود. با تشکر.
با سلام
بله . هر وبلاگ می تواند در مسابقه بصورت جداگانه شرکت کند.
مامان مريم
17 اسفند 89 16:23
زينب عشق مامان و بابا
20 اسفند 89 1:34

با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان آوا
20 اسفند 89 14:45
سلام فیل صوتی آوا رسید؟ مشکلی نداره. مرسی
با سلام
وبلاگ شما جهت شرکت در مسابقه ثبت شد.
مامان آوا
20 اسفند 89 15:15
مرسی از اینکه آن لاین هستید .یه سوال دیگه کی میزارید تو وبلاگش آخه ماله بچه ها خیلی قشنگ شده بازم مرسی
فایل صوتی در وبلاگتان قرار گرفته است.
مامان آوا
22 اسفند 89 18:42
سلام مرسی از زحماتتان ....می خواستم بگم من دوتا فایل صوتی دیگه دارم که خیلی برام عزیزن نه برای شرکت در مسابقه ولی دوست دارم تو وبلاگم باشن راهی هست؟....میشه این امکان رو بذارید تا خودمون بتونیم فایل صوتی بذاریم؟
با سلام
بزودی در دپارتمان آموزش قرار داده خواهد شد.
g
22 اسفند 89 23:42
اگه يه بدبختي ايميل بلد نباشه چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
فایل صوتی را در یکی از سایت ها آپلود نمائید و سپس آدرس آنرا برای نی نی وبلاگ ارسال کنید.
ملیحه
25 اسفند 89 0:36
سلام .خسته نباشید. من دو تا فایل براتون ایمیل کردم .به دستتون رسید؟
با تشکر
با سلام
بله دریافت شد.
مامان غزل
25 اسفند 89 8:11
سلام دير كه نيست واسه شركت تو مسابقه من صداي غزل جونم رو آپلود كردم اين لينك مستقيمش است
http://s29.aks98.com/files/76771129097049208158.mp3
اينم لينك مستقيم واسه وب سايت ها

هر جور راحت هستيد

با سلام
فایل صوتی شما قابل دانلود نیست. لطفا بار دیگر این فایل را بر روی سایت دیگری مانند http://up.iranblog.com آپلود نمائید و آدرس آن را برای ما ارسال کنید.
مامان غزل
25 اسفند 89 14:33
http://up.iranblog.com/images/q0rtd3xpn6jtbenliqu.mp3
مامان غزل
25 اسفند 89 14:39
ببخشيد دوباره فايل رو آپلود كردم آدرسشم واستون فرستادم مشكلي نداشت؟
سارا
25 اسفند 89 15:22
سلام تو رو خدا به من بگید فیل صوتی من رسید یا نه؟
با سلام
فایل صوتی در وبلاگتان قرار گرفت و وبلاگ شما جهت شرکت در مسابقه ثبت شد.
سارا
25 اسفند 89 15:28
با سلام ممنونم از توجهتون واینکه آنلاین هستید
مامان غزل
25 اسفند 89 15:31
سلام ببخشيد چي شد قابل دانلود بود من خودم امتحان كردم دانلود شد

با سلام
بله. فایل در وبلاگتان قرار گرفت .
مامان غزل
25 اسفند 89 15:45
با تشكر
mamane amir ali
27 اسفند 89 2:18
salam ba tashakor az shoma.ke sedaye pesaram dovom shodeh.ama manzooreh jayezeh ra nafahmidam.misheh begid jayezeh be che tartibiyeh?ba tashakor
با سلام
جایزه شما تبلیغ وبلاگتان در بخش تبلیغات پیکسلی صفحه اصلی سایت است که اکنون نیز قابل مشاهده میباشد.