دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

اســامی برندگان جشــنواره تابستانه نـی نی وبلاگ ( 2 9 3 1 )

1392/5/19 18:43
نویسنده : مدیر سایت
9,151 بازدید
اشتراک گذاری

مهلت شرکت در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ و رای گیری به پایان رسیده است

جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ با تمامی فراز و نشیب هایش به ایستگاه آخر خود رسید.

مصادف با جشن میلاد منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) سفر خود را با شما آغاز نمودیم و در عید بندگی، عید سعید فطر به پایان جشنواره نی نی وبلاگ رسیدیم.

در این مدت به نوبه خود تمامی سعی و تلاش و توانمان را به کار بستیم تا فضائی شاداب، پر تحرک و سالم را در عرصه فعالیت خود فراهم آوریم و بدین طریق خدمتی نموده باشیم به شما عزیزان ایران زمین.

در طول مسیر فشار زیادی متوجه تیم برگزار کننده جشنواره گردید. استقبال غیر قابل تصور و وصف ناشدنی شما عزیزان از ابتدای راه، جشنواره ای وسیع و پر فراز و نشیب را نوید می داد.

با نظرات متفاوت عزیزان شرکت کننده مواجه می شدیم که هر کدام به نوبه خود به بیان دغدغه ای مشهود می پرداخت. عده ای از عزیزان نیز ما را از الطاف بی پایان خود لبریز می ساختند.

کار ما بدون شک عاری از اشکال نبوده است اما می توانیم ادعا نماییم، هر آنچه تجربه و توان داشتیم به کار بستیم تا بستری کم عیب و نقص برای حضور گرم شما فراهم آوریم.

امید که به بزرگ منشی خود کاستی های ما را بر ما بخشیده و ما را از دعاهای خود در ادامه راه بی بهره نگذارید.

در نهایت امر عده ای از شرکت کنندگان به عنوان برگزیدگان جشنواره اعلام و معرفی گردیدند. بدون شک تمامی دلبندان شرکت کننده در جشنواره نازنین ترین کودکان این مرز و بوم بوده اند، هرکدام از آنها برای ما جایگاه زیباترین، شیرین ترین و دلرباترین کودک شرکت کننده را داشتند و هیچ یک بر دیگری برتری خاصی ندارد.

بی تردید بزرگترین جایزه جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ، نزدیک شدن دل های ما به یکدیگر بوده است، که به اعتراف خیلی از شرکت کنندگان، در این بستر پیوندهای دوستی بیشماری منعقد گردید.

همچنین برندگان واقعی این جشنواره نیز شما پدر و مادر عزیزی بودید که تمامی همت و تلاش خود را به کار بستید تا از هم اکنون به کودک خود ثابت نمایید که در جهت عزت او از هیچ تلاشی دریغ نخواهید نمود.

در پایان مجددا از کاستی های خود در محضر شما بزرگواران پوزش می طلبیم؛ و برای تمامی شما شرکت کنندگان و رای دهندگان بزرگوار آرزوی موفقیت، پیروزی و سر بلندی داریم.

 با تشکر و احترام   

مدیریت نی نی وبلاگ

لیست کامل شرکت کنندگان

لیست نهائی برندگان

لیست کامل رای های دریافتی توسط شرکت کنندگان

اطلاعات تکمیلی جهت دریافت جوایز

نفرات برگزیده می بایست تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 20 مرداد ماه 1392 نسبت به ارسال اطلاعات زیر اقدام نمایند. دقت فرمائید که اطلاعات را می بایست با همان ایمیلی که بوسیله آن در جشنواره ثبت نام فرموده اید به آدرس jashn@niniweblog.com ایمیل نمائید.

نفرات اول الی ششم

رتبه

شماره کد

نام کودک

ارسال تصویری از کودک که مناسب چاپ در مجله باشد.

تلفن همراه ( اختیاری )

تلفن ثابت به همراه پیش شماره ( اجباری )

نام گیرنده ( اجباری )

کد پستی ( اجباری )

آدرس دقیق پستی ( اجباری )

نفرات هفتم الی دهم

رتبه

شماره کد

تلفن همراه ( اختیاری )

تلفن ثابت به همراه پیش شماره ( اجباری )

نام گیرنده ( اجباری )

کد پستی ( اجباری )

آدرس دقیق پستی ( اجباری )

نفرات یازدهم الی بیستم

رتبه

شماره کد

اعلامِ درخواستِ لیست نرم افزارهای مورد نظر جهت انتخاب

تلفن همراه ( اختیاری )

تلفن ثابت به همراه پیش شماره ( اجباری )

نام گیرنده ( اجباری )

کد پستی ( اجباری )

آدرس دقیق پستی ( اجباری )

نفرات بیست و یکم الی بیست و پنجم

رتبه

شماره کد

اعلام آدرس وبلاگ و یا سایت کودک

ارسال تصویر کودک

اعلام نام کودک

نفر برنده قرعه کشی از بین رای دهندگان

از طرف نی نی وبلاگ تماس گرفته خواهد شد.

نفرات شایسته تقدیر

شماره کد

اعلام آدرس وبلاگ و یا سایت کودک

اعلام نام کودک

پسندها (4)

نظرات (72)

زینب
19 مرداد 92 0:06
زووووووووووووووووووووود ما صبر نداریم
نازنين زهرا
19 مرداد 92 0:09
سلام ني ني ما رايش زياد نشده اما به هرحال ممنون وا3 ما ني نيمون هميشه برندس
مامان آلما
19 مرداد 92 0:11
با سلام و خسته نباشید. لطفا هر چه سریعتر اعلام نتیجه بفرماییدمتشکریم
مرمر
19 مرداد 92 0:11
او ووووووف دارم سکته میکنم عکس نی نی ان جزونفرات اوله به جه اد رسی بایدعکسشوبفرستم؟؟،؟
مسیحا
19 مرداد 92 0:14
ما منتظریم
مامان فاطمه زهرا
19 مرداد 92 0:23
خواهشا زود باشین دیگه مردیم از صبر کردن
بابایی آرنیکا
19 مرداد 92 0:25
مهندس جون (مدیریت) سلام. بیداری ی ی ی ی ی ی . مام بیدار می مونیم تا اعلام کنید .جون مهندس زودتر.خیلی ممنون.
مامان پارسا
19 مرداد 92 0:37
سلام حداقل بگید حدودا چه ساعتی اعلام میشه؟
مامان کیان کوچولو
19 مرداد 92 0:37
پسر من رای زیادی نداره اما خیلیا دوسش دارن و واسه خودمون برنده ی همیشگیه ...
زی زی بانو
19 مرداد 92 1:00
سلام نتایج نتایج نتایج نتایج نتایج خسته شدم دیگه نتایج کو راستش من عکس نی نی ندارم که بذارم ومسابقه ام تموم شد ومن همین الان تبلیغ این سایتو دیدم وهیچ کس رو نمی شناسم اما(عکساشونومیبینم!!)نتایجو بگید لطفا
زینب
19 مرداد 92 1:08
سلام مگه جواب کنکوره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
19 مرداد 92 1:18
وااااااااااااااااای تروخدا زودتر اعلام کنید دیگه دل تو دلمون نیست بخدا
نسا
19 مرداد 92 1:22
پس ما رو کاشتید؟؟؟؟ کی اعلام می کنید؟؟؟؟؟؟
leila
19 مرداد 92 1:23
خواهشا و التماسا زود باشید ، اخه از بیخوابی دارم میمیرم دلم هم شور میزنه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 مرداد 92 1:29
سلام و عید همه مباررررررررررک یلـــ❤ــــدااااااااااا دخترنازمممم تو از همیشه تا همیشه برای ما اولی عزیز مامان تعداد رایهایی هم که آوردی نتیجه ی لطف کسایی بوده که تو رو خوب میشناسن و خیلی هم دوستت دارن فدات بشم الهی به نی نیهایی که رتبه آوردن تبریک میگیم و از زحمات تیم مدیریت نی نی وبلاگ هم تشکر میکنیم و خسته نباشید میگیم انشاالله همیشه موفق و پر انرژی باشید
مامان پارسا
19 مرداد 92 1:39
خسته نباشید. لطفا تعداد آرا رو هم بزنید. کد 311
مبین فرفری
19 مرداد 92 1:42
به نی نی های که رتبه آوردند تبریک میگم
سمیرا
19 مرداد 92 1:46
ای واییییییییییییییییییییییی عزیزه دلم خیلی خوشحالم خانومم که بین 753 نفر نفر 14 هم شدی ماماننننننننننننننننی تو برای ما همیشه اولی دخمل گلم . مرسییییییییییییییییییی نی نی وبلاگگگگگگگگگگگ خیلی وسابقه خوبی بود کلی دوست پیدا کردم به بقیه نی نی هام تبریک میگم همه نی نی ها برا ماماناشون اولنننننننننننن آخ جونننننننننن من سی دی خاله ستاره باید از کجا انتخاب کنممممممممممم مدیریت عزیزززززززززززززز ؟
مامان آلما
19 مرداد 92 1:48
سلام دخمل من رتبه 24 رو کسب کرده. هرچند جزء نفرات اول نیست ولی خیلی خوشحالیم که حداقل جزء برنده هاست. ما همه تلاش خودمون رو کردیم دخملی نازم.
آرزو
19 مرداد 92 1:50
با سلام و احترام دختر من نفر بیستم شده خیلی خوشحالم یه پیشنهاد دارم اگه بازم مسابقه مشابهی برگذار شد لطف کنید محدودیت اینکه با هر شماره یه بار میشه اس دادو حذف کنید ایده جالبی نیست و دستو پا گیره
سپیده
19 مرداد 92 1:56
سلام. ایا برندگان مسابقه قطعی هستند یا اینکه دوباره به مرور تعداد ارا رو اعلام می کنید ؟
با سلام
قطعی است.
مامان فاطمه زهرا
19 مرداد 92 1:59
تبریک میگم به همه برندگان و همه شرکت کنندگان همه و همه برنده مسابقه هستند چون همشون تلاششونو کردن با اینکه خیلی دوست داشتم دخترم اول بشه ولی همین که برنده شده بازم خوبه با اینکه جوایز مسابقه ارزش تلاش کردن نداشت ولی من برای فاطمه زهرای گلم هر کاری میکنم البته از همینجا از مامانی فاطمه زهرا تشکر میکنم که اگه مامانم نبود دخترم برنده نمیشد
الهام مامان آوینا
19 مرداد 92 2:01
تبریک میگم.خسته نباشید........
مامان پارسا
19 مرداد 92 2:02
سلام - خسته نباشید پسر من هشتم شد ولی اصلا راضی نیستم دوست داشتم جزء شش نفر اول باشه چون چاپ عکسش خیلی برام مهمتر از کادو بود .از مدیر سایت خواهش دارم اگر قرار شد باز هم مسابقه ای برگزار بشه این مدلی نباشه همین طور که تو این چند روزه دیدم همه از این شیوه ناراضی بودن این که بخوایم به خاطر یه اس ام اس به هر کسی رو بزنیم . رقابت خیلی سنگینی بود بین 20 نفر اول و استرسشم خیلی زیاد بود. یکی از عیب های خیلی بزرگ مسابقه طولانی شدن زمان مسابقه بود.به هر حال ممنونم از تیم برگزاری مسابقه و به امید مسابقه های بهتر و جذاب تر
الهام مامان علیرضا
19 مرداد 92 2:03
خسته نباشید به مدیریت محترم و همه دوستان عزیز رقابت نفس گیری بود ما فقط با اختلاف سه رای با نفر سوم، چهارم شدیم!! عیدتون مبارک موفق باشید.
مامان فاطمه زهرا
19 مرداد 92 2:04
لطفا راهنمایی کنید که چطوری cdهارو انتخاب کنیم
با سلام
اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب همین پست قید شده است.
الهام مامان آوینا
19 مرداد 92 2:07
با احترام به مجموعه نی نی وبلاگ یه انتقاد سازنده دارم و اون هم اینه که درسته که این روش خوبی بود ولی یه عیب بزرگش این بود که ملتمسانه می بایست در قالب اس ام اس و نظر تو وبلاگ ها و ... از افراد می خواستید تا به فرزندتون رای بدن به نظر انقدر ارزش نداشت که چنین کاری را بشه کرد و حداقل خود من شخصا نمی تونستم برم به هزار و خورده ای نفر بگم که بیاید و به فرزند من رای بدید.. ولی خوب هر کاری ممکن عیبی هم داشته باشه دیگه ولی به نظرم اگر تعداد افرادی که به قید قرعه انتخاب میشدن بیشتر بود بهتر می بود.. باز هم از تمامی زحماتتان تشکر می کنم و ارزوی موفقیت برای همه دوستان
فاطمه
19 مرداد 92 2:08
میشه.بفرمائیدشایسته.تقدیرا.برچه.
اساسی.بوده
با سلام
جذابیت در ساختار عکس، موضوع و پیام تصویر.
بدون شک تعداد بیشتری از شرکت کنندگان شایسته تقدیر می باشند که به دلیل محدودیت، تنها 12 نفر انتخاب شده اند.
الهام مامان علیرضا
19 مرداد 92 2:10
سلام و خسته نباشید مجدد
من یکی از عکس های علیرضا رو برای چاپ در مجله انتخاب کردم، منتها عکس دو نفره ست. علیرضا و پسر خالۀ سه ساله اش.
میشه این عکس دو نفره رو ارسال کنم؟
با سلام
عکس را ارسال بفرمائید. در صورت عدم تائید از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
پرهام ومامانش
19 مرداد 92 2:11
سلام وخسته نباشیدددددد به همه مامانا وبرگزارکنندها! تبریک ویژه برای بالا نشینا وکسب رتبه برتر :ایول بابا بااین جمع اوری اراتون خسته نباشید وواقعا شایسته تقدیرتون کد 132 حقش بود برنده شه روز اولم تووبشون رفتم وگفتم حقتونه که اول شین ربطی به الان نداره ! جالب بود تو این مدت خوش گذشت باین جمع اوری ارا ما هم کد305 بودیم با 539 رای 18 شدیم ممنون ازهمه وبامید موفقیت برای همه کلا خانما واقایون همگی خسته نباشید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 مرداد 92 2:11
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم و تمام همکاران عزیزتان. به لطف دوستان عزیز نفر دهم شدیم با کد 154 که مبلغ 50 هزار تومن هدیه اش است. مدیریت محترم ما این مبلغ را به شیرخوارگاه آمنه تقدیم می کنیم. لطفا اقدام فرمایید.
با سلام
خواهشمند است از طریق ایمیلی که با آن در جشنواره ثبت نام فرموده اید این موضوع را اعلام نمائید.
قبــول باشد.
هیراد و عمه لیلاش
19 مرداد 92 2:20
با تشکر از مدیریت محترم نی نی وبلاگ برای همه نی نی های ناز و خوشگل چه اونهایی که شرکت داشتند و چه اونهایی که حتی خبری ازین مسابقه ندارند آرزوی سلامتی و خوشی دارم رتبه بندی مسابقه در اصل مربوط به تلاش مامانها و باباها و اطرافیان نی نی ها هست نه خود کوچولو ها و در اصل این مسابقه 753 برنده داشت فرشته های کوچولویی که نمیشه برای هیچ کدوم مزیتی بردیگری قائل شد چون همشون واقعا بینظیرند امیدوارم که همه این کوچولوهای ناز همیشه در کانون گرم خانواده روزگار بر وفق مرادشان باشد
بهار مامانه برسام
19 مرداد 92 2:31
سلام خسته نباشید خداییش یعنی حق برسام عسل من نبود جزو نی نی های منتخب عکسش رو بزارید؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا چه مسابقه ای بود و چه خاطره ای برام شد واقعا ممنونم فکر میکردم حداقل تویه قسمت نفرات شایسته ی تقدیر عکس برسامم رو ببینم خوب چه میشه کرد ما مثل بعضی ها نخواستیم دنیا و آخرتمون رو به هیچ بفروشیم و 2500 تا اس ام اس تبلیغاتی بدیم و دو طرفه سر همه رو کلاه بزاریم طبق فرمایش خودتون قرار بود عکس نی نی هایی رو جزو نفرات شایسته بزارید که بیشترین ارتباط رو با موضوع مسابقه دارن انصافا الان همه ی عکس ها جزو دسته عکس هایی هستن که بیشترین ارتباط رو با موضوع دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طوری نیست دلم خوش بود شاید اینطوری حق به حق دار برسه که بازم نشد با تمام اینا از کادر نی نی وبلاگ بی نهایت ممنونم و ازشون بابت تمام زحمات این مدت تشکر میکنم درسته که برای من بدترین خاطره شد خاطره ی این مسابقه ولی طوری نیست مهم اینه که پسر من هفتاد و شش رای واقعی داره بدون هیچ تقلب و بدون هیچ ریا و دروغی رای های پسرم برای من یه دنیا ارزش داره چون ما خانواده ی کم جمعیتی هستیم و تعداد آشناهای من به اندازه ی انگشت های یه دستم نمیشه ولی 76 نفر عکس پسر خوشگل منو دیدن و با جون و دل بهش رای دادن از همشون ممنونم از شما مدیریت نی نی وبلاگ هم ممنونم هر چند الانم برای بار دوم اشک منو در آوردین ولی طوری نیست منو پسرم شما رو قلبا دوست داریم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
19 مرداد 92 2:31
به برندگان تبریک میگم خیلی دوست داشتم محمد پارسای منم جزء برندگان اصلی یا لااقل شایسته تقدیر باشه که نشد امیدوارم همه نی نی ها سالم باشن و در مراحل زندگیشون مدارج بالا کسب کنند از مدیریت هم بابت تمام زحماتشون ممنونیم
مسیحا
19 مرداد 92 2:35
سلام و خسته نباشید خدمت تمام نی نی وبلاگیها هم کادر مدیریت و هم شرکت کنندگان در مسابقه ، ما با کد 310 رتبه اول شدیم ، در این جا به همه شرکت کنندگان در این مسابقه تبریک عرض می کنیم چون تمام شرکت کنندگان از هر لحاظ شایسته بودند و امیدواریم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن ، در آخر هم از تمام عزیزان در دنیای مجازی که محبت کردن و در پست ثابت وبلاگشون برای ما تبلیغ کردن تشکر می کنیم. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه
الهام مامان علیرضا
19 مرداد 92 2:39
کارت هدیه ما اهدایی به موسسۀ محک هست.
باید از طریق ایمیل اعلام کنیم؟
با سلام
جسارتاً بله.
قبــول باشد.
مامان علی کوچولو
19 مرداد 92 3:00
خداییش عکس گل پسر منم حداقل می تونست جزئ شایسته تقدیرها باشه کد572خودتون ببینیدو قضاوت کنید
الهام مامان علیرضا
19 مرداد 92 4:03
دوستان عکس کد 132 و 710 رو حتما ببینید خیلی قشنگ بود. مخصوصا 132
ماماني مهديار
19 مرداد 92 4:57
با سلام و خسته نباشيد.ممنون از اين همه تلاش.
من و مهديار و بابايي تصميم گرفتيم اين كارت هديه از طرف تمام اونايي كه به مهديار كمك كردن در اين جايگاه قرار بگيره با افتخار تقديم بشه به ني ني هاي شيرخوارگاه آمنه.اميدوارم كه خداوند از همشون قبول كنه.
فقط اينكه لطف كنيد بگيد چطور بايد اين كار رو كرد
با سلام
از طریق ایمیلی که با آن در جشنواره ثبت نام فرموده اید اطلاع دهید.
قبول باشد.
مامان ساتیار
19 مرداد 92 7:48
سلام. صبح بخیر. خسته نباشید. من و خانواده ام از شما به خاطر برگزاری این جشنواره تشکر میکنیم. انشاالله همیشه موفق باشید. http://satyarjun.niniweblog.com/post223.php
مامان ساتیار
19 مرداد 92 9:08
میگم رفع خستگی که شد ،جشنواره ی نی نی بد غذا بذاریدفکر میکنم عکس های جالبی ارسال بشه. ولی لطفا این دفعه دیگه پیامکی نباشه..
مامان الینا
19 مرداد 92 9:09
به تمامی مامان های نی نی هایی که رتبه های اول رو کسب کردن تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشین
مامان ساتیار
19 مرداد 92 9:09
امکانش هست که بگین شماره همراه برنده به کی رای داده ؟

با سلام
قرعه کشی در بین رای دهندگان، بدون در نظر گرفتن رای ارسالی آنها بوده است.
مامان امیرعلی جیگر
19 مرداد 92 11:37
بابا ایول دارین ههمتون.مخصوصا 5 تای اول خیلی رای جمع کردینا.ماشالا بگم چشم نخورین.تبریک به همه
مامان آلما
19 مرداد 92 12:55
سلام. من عکس دخترم رو ایمیل کردم. از کجا بدونم اونو درست ارسال کردم ؟ یا اشکالی در ارسال بوده یا نه؟ کد 438 رتبه 24 . ممنون
با سلام
اگر پس از مدتی پاسخی دریافت نکردید مجدداً از طریق همان ایمیل پیگیری فرمائید.
الناز(ممول)
19 مرداد 92 13:28
با سلاممممممممم و خسته نباشید ممنونم بابت اجرای این مسابقه هیجان انگیز گل پسر من نفر 128 شد کد 243 میخواستم به همه برنده ها تبریک بگم و یه خسته نباشید هم به مسئولین سایت ما منتظر مسابقات بعدی هم هستیم خیلی دوستون داریم
مرمر
19 مرداد 92 13:30
سلام خسته نباشید .نی نی من پنجم شده وامایه مشکل دارم
ایمیلم قفل شده ونمیتونم باهمون ایمیل براتون اطلاعات روبفرستم چاره چیه؟؟؟
خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
با سلام
تمام تلاش خود را برای راه اندازی ایمیل قبلی بفرمائید.
اگر همچنان مشکل پابرجا بود در ایمیل جدید آدرس ایمیل قبلی خود را نیز اعلام بفرمائید تا بررسی شود.
مامان آلما
19 مرداد 92 14:41
سلام من عکس رو ایمیل کردم. لطفا بهم بگین موارد ارسال شده صحیح بوده یا نه؟ ممنون. کد 438
با سلام
از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
مامان سهند و سپهر
19 مرداد 92 16:27
با سلام و خسته نباشيد. از اينكه عكس نيني هاي ما رو شايسته تقدير دونستيد ممنونيم . كاش در صفحه نخست كه عكس نيني هاي منتخب رو گذاشتيد به وبلاگ هر نيني لينك ميشد.
راستي من هم ايميل رو ارسال كردم ولي نميدونم براي چي لازم داشتيد اين موارد رو ؟؟ حالا براي برندگان براي دريافت جايزه ست ولي براي افراد شايسته تقدير براي چه كاري لازم بود ؟؟
باز هم تشكر مي كنم و خدا قوت ميگم به شما وتيم زحمتكش شما.
با سلام
جهت همان لینک کردن آدرس وبلاگ و ذکر نام دلبندتان در صفحه نخست.
هدیه جووووووووووووون
19 مرداد 92 19:09
سلام واقعا خسته نباشید عید و به همه تبریک میگم به برندگان هم تبریک میگم
مسیحا
19 مرداد 92 19:48
سلام ، ما 8 ساعت پیش اطلاعات درخواستی رو ایمیل کردیم ولی هنوز جواب تایید نیومده آیا دوباره ارسال کنیم؟
با سلام
نيازي نيست.
بابای یسری جان
19 مرداد 92 21:06
با سلام و خدا قوت خدمت مدیران نی نی وبلاگ و عرض تبریک به تمامی ممتازانی که به هر دلیل مورد تقدیر قرار گرفتند ، امیدوارم در تمامی مراحل زندگیشان موفق باشند . و عرض سلام مجدد دارم خدمت تمامی کسانی که تمام تلاششان را کردند تا در این ماراتن دلبندانشان پیروز باشند که همین امر نشانگر میزان علاقمندی آنان به نوگلانشان می باشد . با این پیام خواستم از تمامی کاربران گرامی دعوت کنم به وبلاگ دخترم «یسری دختر خوش قدم » تشریف بیاورند تا پذیرای قدوم سبزشان باشیم و نظرات جذابشان را در مورد مطلب « گاهی نمی شود که نمی شود » را جویا شویم . یا علی - التماس دعا
مامان فاطمه زهرا
19 مرداد 92 22:31
من که موفق نمیشم لیست سی دی هارو ببینم باید چکار کنم کد 192
با سلام
ابتدا مي بايست اطلاعات خواسته شده را ايميل فرمائيد.
مامان نگار
19 مرداد 92 22:45
هورررررااااااااااااااااااااا ما رتبه آوردیم...12 ام شدیم...بازم از اینکه تلاشمون نتیجه داد خوشحالیم.......خسته نباشید تیم نی نی وبلاگ....
سمیرا
19 مرداد 92 23:55
من ایمیل فرستادم اما جوابی دریافت نکردم . تو ایمیلیم که فرستادم دو تا نرم افزار رو انتخاب نکردم .لازمه دوباره ایمیل بدم مدیریت محترم ؟

یه پیشنهاد
اگه امکانش هست عکس 20 نفر اول و در کنار هم قرار بدین بارتبه هاشون که هر کس خواست تمام این 20 عکس و بتونه کنار هم ببینه
آخه اینجوری که فقط کد دادین باید کد و حفظ کنیم و بریم صفحه دیگه سرچ کنیم تا ببینیم اول دوم کیان .
اونطوری فقط یه لینک میدیم به بقیه میان تمام 20 نفر اول و میبینن
ممنون از توجهتوننننننننن
با سلام
ادامه مراحل از طريق ايميل به اطلاع شما خواهد رسيد.
مرمر
20 مرداد 92 0:21
باسلام خسته نباشید.یه بارپیام دادم و گفتم پسرمن رتبه پنجم رواورده ومتاسفانه ایمیلم قفل شده .هرکاری کردم نتونستم واردش بشم وازناچار جدیدساختم دوباره وبراتون اطلاعا روایمیل کردم.امیدوارم مقبول بشه.ازکجابفهمم برسی وتایید شده؟؟؟؟؟
با سلام
از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
مامان آلما
20 مرداد 92 9:41
سلام. دیروز عکس رو ایمیل کردم ولی جوابی دریافت نکردم. لازمه دوباره بفرستم یا اینکه صحیح بوده؟ کد 438
با سلام
از طریق ایمیل پیگیر باشید.
مامان سويل و اراز
21 مرداد 92 2:52
سلام و خسته نباشيد خدمت مديريت محترم
و تشكر بابت اين مسابقه پر هيجان كه هم زيبا بود و هم همه مامانارو حسابي خسته و بيخواب كرد
و تبريك ميگم به همه دوستاني كه ني ني هاشون تو اين مسابقه برنده شدند
ماشالله ني ني هاتون انقد شكمو بودن كه اونهمه راي رو هم خوردند نوش جونشون
يه سوال از مديريت محترم
ميشه بفرمايين مسابقه بعدي كي اجرا ميشه ؟ بين مسابقات چقدر فاصله ميشه ؟
تو رو خدا اين دفعه نحوه راي گيري رو عوض كنين
با سلام
هنوز مشخص نیست.
مامان سهند و سپهر
21 مرداد 92 10:53
چقدر بده كه بعضي ها بجاي استفاده از اين مسابقه براي فان و لبخند و خوشي ميان و به ديگران تهمت دروغ و ريا و تقلب مي بندن!!! و متاسفانه با وجود مادر شدن هنوز از اون رفتارهاي حسادت آميز و بچگانه دست نكشيدند... خودشونم كه هميشه مدعي و از خود متشكر هستن. چه فرقي مي كنه كه كدوم نيني ها برنده بشن مهم اينه كه همه نيني ها ناز و خوشگل و خوردني هستند. بهتره از هر فرصتي براي خوش بودن و محبت به همديگه استفاده كنيم دوستان گل
مرمر
21 مرداد 92 11:06
سلام و خسته نباشید من دوروزپبش اطلاعات درخواستی روایمیل کردم ولی هنوز هیچ ایمیل تایید ازط ف شما دستم نرسیده.چکارکنم؟
با سلام
خواهشمند است از طريق ايميل پيگيري نمائيد.
مرمر
22 مرداد 92 13:04
سلام خسته نباشیدتابحال سه بارایمیل فرستادم براتون اما هیچ ایمیلی ازطرف شمابرای من نیومده
نکنه عکس نی نی ام چاپ نشه،.؟،،؟؟
خواهش میکنم حداقل جواب بدین دستتون رسیده یانه؟؟؟؟
من خیلی زحمت کشیدم تا به رتبه پنجم رسوندمش تور خدا یه جواب بدین

با سلام
عکس دلبند شما در نسخه آینده مجله شهرزاد مطمئناً درج خواهد شد.
مامان آلما
22 مرداد 92 13:16
خسته نباشید
ندا
23 مرداد 92 11:12
با سلام ای کاش برندگان توسط خود شما انتخاب میشد نه توسط دوست و آشناو ......
سمیه
23 مرداد 92 16:19
سلام و خسته نباشید خدمت شما.
من آخرای سال 89 با نی نی وبلاگ آشنا شدم.
از اون روز تا الان همش دوست داشتم یه وبلاگ بسازم، ولی هر دفعه ای که اقدام به این کار کردم، جور نمیشد.این در حالیست که روزانه بیش از 20 دفعه وارد سایت نی نی وبلاگ یا وبلاگهای مربوط به اون میشم،چون من عاشقه نی نی وبلاگم.دیدن نی نی ها و خاطراتی که خانواده هاشون تعریف میکنند، خیلی برام لذت بخشه. ولی نمیدونم چرا جور نمیشه، شاید از کم همتی خودم باشه شاید هم .... نمیدونم.
لطف میکنید راهنمائیم کنید که چیکار کنم؟
پیشاپیش از لطفتون ممنون و سپاسگزارم.
با سلام
ساختن وبلاگ در نی نی وبلاگ کمتر از 1 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. پس به آدرس زیر بروید و برای ساختن وبلاگ خود اقدام فرمائید :
http://www.niniweblog.com/register.php

راهنمائی های لازم نیز در آدرس زیر قابل مشاهده است :

http://help.niniweblog.com/page2.php
مامان ایلیا نفس
24 مرداد 92 10:52
سلام به همه ی عزیزانی که در این مسابقه برنده شدند مبارکتون باشه.از مدیریت محترم هم ممنونیم
مامان نگار
24 مرداد 92 17:27
سلام...دیگه دارم عصبانی میشم از دستتون مدیر محترم سایت!!!!...من 3دفعه است که پیام میدم هرروز هم دارم چک میکنم اما نمیدونم دلیلش چیه که پیامم رو نمیذارین و راهنماییم نمیکنین؟؟؟؟
دخترم 12 ام شده اما ایمیل قبلیم قفل شده بود وبا ایمیل جدیدم اطلاعاتم رو ارسال کردم.میخوام ببینم اطلاعاتم رسیده؟؟؟؟مشککلی نداره؟؟؟؟
اگه این دفعه هم جواب ندین دیگه نه من نه نی نی وبلاگ
با سلام
قبلاً هم به ایمیل قبلی شما و هم به ایمیل جدیدتان پیغام لازم ارسال شده است.
سمیرا
26 مرداد 92 21:09
سلام
من 3روز پیش دو تا سی دی رو انتخاب کردم و به شما ایمیل زدم اما هنوز هیچ ایمیلی دریافت نکردم .نمیدونم باید منتظر ایمیلتون باشم یا منتظر پستچی؟
میشه راهنماییم کنید
با سلام
از آنجا که عده ای از برندگان هنوز نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام ننموده اند ارسال جوایز با مقداری تاخیر مواجه گردیده است.
از این بابت از شما پوزش می طلبیم. پس از ارسال جوایز، کد رهگیری پستی خدمتتان ایمیل خواهد شد.
آیلین
30 مرداد 92 18:40
سلام من نمیدونستم مسابقه ای وجود داره
مینا
5 شهریور 92 1:17
سلام نینی من نفر 21ام شده من الان دیدم که باید یه سری مشخصات میفرستادیم آخه نتم قطع بود فکر میکردم فقط نفرات اول باید بفرستن
دیگه عکس نینی تو ویترین نمیره؟؟
با سلام
اطلاعات خود را از طریق ایمیل ارسال فرمائید.
مامان علی خوشتیپ
10 شهریور 92 7:42
با سلام از شما نی نی وبلاگیهای عزیز سپاسگزاریم. هدیتون دستمون رسید
مامان زری
11 شهریور 92 13:14
با سلام از شما نی نی وبلاگیهای عزیز سپاسگزارم عکس نی نی ها کی تو مجله چاپ میشه؟ ما همچنان منتظریم