دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

مسابقه "نامه ای برای تو"

1389/12/15 14:29
نویسنده : مدیر سایت
6,582 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه شماره ۳ با عنوان نامه ای برای تو برگزار می شود.

قوانین مسابقه :

نی نی وبلاگی هائی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند می بایست نامه ای به دستخط خود خطاب به دلبند خود در آینده بنویسند، سپس تصویری از این نامه را آپلود کرده و در وبلاگ خود به عنوان یک پست قرار دهند. دقت نمائید که نامه باید با این جمله آغاز شود : " الان که دارم این نامه رو می نویسم ... "

  • هرگونه ویرایش در عکس توسط نرم افزارهای کامپیوتری موجب خارج شدن فرد از مسابقه خواهد شد.
  • شما می توانید نامه را از طریق اسکن کردن و یا عکس گرفتن بوسیله تلفن همراه به رایانه انتقال دهید و سپس آپلود نمائید.
  • پس از قرار دادن تصویر نامه در وبلاگتان حتما" در نظرات این پست نام وبلاگ خود را معرفی کنید در غیر اینصورت در مسابقه شرکت داده نخواهید شد.

معیار انتخاب نفرات برتر :

۱) جملات زیبا

۲) نامه نگاری خلاقانه

۳) عکس های هنری

توجه : نفر پنجم بصورت قرعه کشی انتخاب می شود.

جــوایــز :

نفر اول - ۸۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر دوم - ۵۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر سوم - ۵۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر چهارم - ۵۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

نفر پنجم (قرعه کشی) - ۴۰ پیکسل در بخش تبلیغات پیکسلی

توضیحات : چینش پیکسل ها به انتخاب نفر برنده می باشد و تا آخر خرداد ماه سال ۹۰ در صفحه نخست سایت قابل نمایش خواهد بود. برندگان می توانند لینک وبلاگ خود به همراه یک جمله کوتاه را نیز در تبلیغات نمایش دهند.

مهلت شرکت در مســابقه :

ساعت ۲۴ جمعه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۸۹

نامه ای برای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

مامان زهرا نازنازی
8 اسفند 89 9:48
سلام

یعنی این بار نتایج دیگه بر اساس نظرسنجی دیگران نیست و خودتون قضاوت می کنید؟؟
با سلام
انتخاب نفرات برتر بر اساس معیارهای ذکر شده می باشد و انتخاب نفرات برتر توسط نی نی وبلاگ انجام خواهد شد.
مامان حسین
8 اسفند 89 18:48
سلام
ایا می توانیم با دوربین دیجیتال از متن عکس
بگیریم و سپس در فتوشاپ فقط سایز عکس را کوچکتر کنیم؟
با سلام
بله حتما" می توانید.
مامان ملینا
9 اسفند 89 2:44
سلام
یه سوال: اگه قرار نیست ویرایش کنیم پس منظورتون از شرط آخر(عکس های هنری) چیه؟
آخه من نی نیم هنوز به دنیا نیومده
با سلام
شما باید نامه ای بنویسید که دلبندتان در آینده آنرا خواهند خواند. ممکن است هنوز هم متولد نشده باشد.
در مورد عکس های هنری، کاملا" به خلاقیت شرکت کنندگان مربوط می شود؛ برای مثال قرار دادن یک شاخه گل در کنار نامه یا نوشتن بر روی یک کاغذ کاهی و ... می تواند به زیبائی عکس کمک کند.
مامان فرزانه
10 اسفند 89 0:08
سلام خسته نباشید نوشتن یه همچین نامه ای به نظر ساده میاید در حالی که اینطور نیست دلم می خواهد نامه ای بسیار زیبا و با احساس بنویسم که رنگ قلمم رنگ خدا شود .... ممنون از ایده های زیبایتان
مریم
11 اسفند 89 17:34
سلام.خسته نباشید.

ببخشید جایزه ی نفر سوم خیلی کمه.آخه چهار پیکسل در برابر 80 پیکسل خیلی کمه.من خودم شاید اصلا جزو برنده ها نباشم ولی خداییش نفر سوم گناه داره.20 پیکسل هم باشه خوبه.حداقل اسم وبلاگ را میشه زد.
با سلام
پیشنهاد شما منطقی بود. اجرا شد.
ماما کیان و کارین
11 اسفند 89 23:10
با سلام !! خیلی خوب بود . خیلی وقت بود که کسی کار جدیدی رو پیشنهاد نداده بود . به نظر من سوژه نامه نگاری واسه نی نی ها با دست خط خودمون یه کار واقعا ابتکاری و جالبیه . امیدوارم موفق باشید
مامان رادین
12 اسفند 89 1:44
ممنون از ایده های خوبتون خیلی کار قشنگی
مریم
12 اسفند 89 9:46
سلام.خیلی خیلی ممنونم.خیلی خوشحال شدم.
مامان کیان و کارین
13 اسفند 89 16:51
سلام !!
من این نامه رو داخل وبلاگ قرار دادم . همینقدر که اینجا حضورم رو توی مسابقه اعلام کنم ، کافیه ؟
با سلام
بله کفایت می کند.
آدرس وبلاگ شما برای شرکت در مسابقه ذخیره شد.
مامان کیان و کارین
13 اسفند 89 16:54
امکان دوبار شرکت در مسابقه در صورتی که دو تا نی نی داشته باشیم ، هست ؟
با سلام

اگر هر کدام وبلاگی جداگانه داشته باشند بله این امکان هست در غیر اینصورت خیر .
مامان رادین
14 اسفند 89 23:58
سلام منم نامه رو تو وبلاگم گداشتم
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
نگار
15 اسفند 89 10:54
با سلام
نامه رو توی وبلاگ گذاشتم.
با تشکر
با سلام
آدرس وبلاگ شما جهت شرکت در مسابقه ثبت شد.
مامان روژان
15 اسفند 89 12:13
سلام . من نامه خودم را براي شركت در مسابقه در سايت گذاشتم . خيلي طولاني شد ولي خودم كيف كردم . بازم از اين ايده قشنگتون ممنون
با سلام

لطفا قوانین شرکت در مسابقه را به دقت مطالعه کنید. تمام قوانین لازم الاجرا هستند.

ایرادات را برطرف کنید و دوبار نام وبلاگ خود را اعلام نمائید.
مامان روژان
15 اسفند 89 13:39
سلام ، من قوانين را مطالعه كردم و با نامه خودم مقايسه كردم هيچ ايرادي هم نديدم . اگر منظور از ايراد كاغذ نامه است فكر ميكنم خودتون گفتين مي تونيم اين نامه را روي كاغذ كاهي يا طرح دار بنويسيم به هر حال اگر واضح تر بيان كنيد ممنون مي شوم.
با سلام
زمان مراجعه به وبلاگ شما متن تایپی بود که اینک تصویر نامه نیز قابل مشاهده است.
آدرس وبلاگ شما برای شرکت در مسابقه ثبت شد.
نسترن
15 اسفند 89 14:03
سلام.ممنونم از ایده خوبتون. یه سوالی داشتم. من نامه رو نوشتم 4صفحه شده با خط درشت و اما با خودکار. می خوام بدونم عکس این نامه رو که بگذارم آیا نامه خوانا می شه وآیا نیازی هست که تایپ شده اون رو هم بگذارم و دیگه اینکه حجم زیاد نمیشه وعکسا باز میشن؟
با سلام
1.متن نامه در تصویر باید قابل خواندن باشد.
2.می توانید برای خوانائی بیشتر متن تایپ شده را نیز در پائین تصویر قرار دهید.
3.تصویر هر صفحه را بطور جداگانه در وبلاگ قرار دهید (نمونه کارهای سایر نی نی وبلاگی ها را حتما مشاهده کنید)
4.می توانید حجم و اندازه تصاویر را با فتوشاپ و یا paint کم کنید.
نسترن
15 اسفند 89 14:33
دوباره سلام. از راهنماییتون ممنونم. فقط من به وبلاگای دیگه که سرزدم خیلی زمان واسه باز شدن عکسها برد. باید چه کار کرد؟
با سلام مجدد
بسته به سرعت اینترنت ناچارا" باز شدن تصاویر چند دقیقه ای زمان خواهد برد.
تا جائی که کاهش حجم تصاویر به کیفیت کارتان لطمه نمی زند حجم و سایز تصاویر را کاهش دهید.
همچنین برای مشاهده کارهای سایر نی نی وبلاگی ها، بعد از مراجعه به وبلاگ مربوطه، از لیست مطالب اخیر بر روی تیتر پست مربوط به مسابقه کلیک کنید تا تنها پست مورد نظر شما باز شود. با این کار سرعت باز شدن تصاویر مقداری بیشتر خواهد شد.
نگار
16 اسفند 89 9:17
میتونیم پس از ثبت نامه رو از وبلاگ برداریم؟
با سلام

خیر . تا زمان اعلام برنده ها باید نامه در وبلاگتان باشد.
مامان پرنيا(آپوشتان)
16 اسفند 89 11:10
سلام
ميشه بهم بگيد ثبت شد يا نه.
با سلام
آدرس وبلاگ شما برای شرکت در مسابقه ثبت شد.
نسترن
17 اسفند 89 10:06
سلام . من نامه رو در وبلاگم به آدرس http://amirali1.niniweblog.com گذاشتم.
با سلام
آدرس وبلاگ شما ثبت شد.
مامان آيلين
18 اسفند 89 14:09
سلام و خدا قوت
جواب مسابقه در وبلاگ آيلين عسلي مي باشد . ممنون
با سلام
آدرس وبلاگ شما ثبت شد.
ماماني ياستين
18 اسفند 89 14:59
سلام ،خسته نباشيد ،ميخواستم توي مسابقتون شركت كنم،عكس و متن نامه رو توي وبلاگم قرار دادم،فقط متنش يكمي طولاني بود كه البته با فشرده نوشتن تونستم به اجبار توي يك صفحه جا بدم،اميدوارم كه مانعي نداشته باشه
باز هم ممنون و سپاسگزارم
با سلام
متن نامه باید در تصویر قابل خواندن باشد.
لطفا" سعی کنید عکس واضح تری در وبلاگتان قرار دهید و دوباره نام وبلاگ خود را اعلام کنید.
مامان حسین
18 اسفند 89 16:16
سلام من نامه را در ادرس sedigh.niniweblog.com قرار دادم.برای شرکت در مسابقه شماره 3
با سلام
آدرس وبلاگ شما ثبت شد.
مامان سارینا
19 اسفند 89 3:24
با عرض سلام و خسته نباشید فراوان خدمت شما من نامه را در وبلاگم گذاشتم ممنون از زحمات شما
مامان ماهان
19 اسفند 89 10:41
سلام من نامه رو در nazdar.niniweblog.com گذاشتم.ممنونم
با سلام
یکی از قوانین شرکت در مسابقه عدم استفاده از نرم افزارهای گرافیکی برای زیبا سازی نامه می باشد. لطفا این ایراد را برطرف نموده و دوباره نام وبلاگ خود را اعلام نمائید.
مامان سارینا
19 اسفند 89 14:05
با سلام
می خواستم ببینم وبلاگ ما برای مسابقه ثبت شد؟
با سلام
وبلاگ شما برای شرکت در مسابقه ثبت می شود فقط لطفا تصاویر نامه را تا روز جمعه در سایت دیگری آپلود نمائید ( سایتی که شما استفاده کرده اید در ایران قابل نمایش نیست )
ماماني ياستين
19 اسفند 89 18:02
ممنون از راهنماييتون،من دوباره عكسها آپلود كردم،اميدوارم كه اينبار مورد قبول وارد بشه، لطفا آدرس وبلاگ من رو هم ثبت كنيد،با تشكر....
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان سارینا
19 اسفند 89 21:13
با سلام و خسته نباشید
من دوباره نامه را از سایت دیگری آپلود کردم امیدوارم که این دفعه از ایران قابل مشاهده باشد
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان ملینا
20 اسفند 89 2:05
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم نی نی وبلاگ من تصاویر رو در وبلاگ قرار دادم.
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان ماهان
20 اسفند 89 10:55
با سلام و خسته نباشی من نامه رو در وبلاگم گذاشتم nazdar.niniweblog.com
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان آوا
20 اسفند 89 17:39
سلام من بلاخره نامه نوشتم وتو وبلاگم گذاشتم مرسی
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان آوا
20 اسفند 89 17:45
بخشید می خواستم ببینم اگه لازمه تایپش هم بکنم یا نمی خواد ؟
لازم نیست. متن نامه قابل خواندن است .
مامان فرزانه
20 اسفند 89 18:42
با سلام به شما عزیزان خسته نباشید من نامه را در وبلاگ گذاشتم .
http://niayesh.niniweblog.com
با سلام
وبلاگ شما ثبت شد.
مامان فرزانه
20 اسفند 89 18:43
با سلام جواب مسابقه کی اعلام می شود نامه را از وبلاگ کی می توانیم برداریم ممنون می شم پاسخ دهید
بعد از اعلام نتایج میتوانید نامه را از وبلاگ بردارید.
زمان اعلام نتایج : شنبه 21/12/89
سودابه
20 اسفند 89 21:52
سلام متن من هم در وبلاگ گذاشته شد. امشب متن جداگانه برای مشاهده دوستان رو هم تایپ خواهم کرد.
با سلام
وبلاگ شما نیز ثبت شد.
مامان ملینا
21 اسفند 89 0:07
سلام دوباره
مدیر محترم من امشب هم تصویر خواناتر از نامه و هم متن نامه رو در وبلاگ گنجوندم.
با سلام
ممنون .
مامان فرزانه
21 اسفند 89 18:43
سلام خسته نباشید الوعده وفا پس جواب و کی میدید گفته بودید امروز ............
مامان آوا
21 اسفند 89 22:01
منم خیلی منتظر جواب مسابقه هستم