دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ

تغییراتی در جوایز مسابقه شماره 8

1390/4/30 23:09
نویسنده : مدیر سایت
4,285 بازدید
اشتراک گذاری

تعداد جوایز مسابقه "نی نی شگفت انگیز" افزایش پیدا کرد .

به ١٣ کُدی که بیش از دیگران رای کسب کنند ٢١٦ ساعت نمایشِ عکسِ نی نی در سایت اهدا می شود . سه نفر که شگفت انگیزتر هستند از طرف تیم داورانِ نی نی وبلاگ برای جایگاه "ویترین نی نی وبلاگ*" انتخاب می شوند و ده نفر دیگر در منوی کاربری قادر خواهند بود عکس دلبند خود را به صورت تصادفی به نمایش بگذارند .


* ویترین نی نی وبلاگ جایگاه جدیدی در سایت است که بزودی تمام نی نی وبلاگی ها قادر خواهند بود در آن عکس دلبند خود را برای همگان به نمایش بگذارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یه مامان
31 تیر 90 2:13
خیلی خوب شد که جوایز رو تغییر دادید دستتون درد نکنه لااقل دلمون خوش هست که تیم داوران عادلانه انتخاب می کند نه مثل انتخاب کد 67 که توی 40 تا وبلاگ نوشته به شما رای میدم به من رای بدید حالا 40 نفر بهش رای دادن بدون اینکه فکر کنن اون فقط می تونه به 4 نفر غیر از خودش رای بده خیلی جالبه نه
با سلام
توجه کنید که 3 نفری که نی نی وبلاگ انتخاب می کند از بین 13 وبلاگ پُر رای می باشند .
مامان نی نی گولو
31 تیر 90 3:27
واقعا باید کد 67 حذف بشه چون واقعا بی مزه است آخه شما گفتید عکسهایی که هیچ شگفت انگیزی توش دیده نشه رو قرار نمی دید ولی این کد 67 را گذاشتید به نظر من عکس اولی که از اون نی نی که زبان انگلیسی رو با دست نشون میداد نگذاشتید بهتر از این کد 67 بود
با سلام
تصمیم اینکه شرکت کننده ای در مسابقه حذف شود یا خیر با نی نی وبلاگ است.
شما با علم به اینکه برندگان مسابقه با رای گیری انتخاب می شوند در این مسابقه شرکت کرده اید.
درست یا غلط 31 نفر به ایشان رای داده اند و می بایست به نظر این افراد احترام بگذارید. بدون شک این 31 نفر به مسائلی که برای شما واضح است واقف می باشند.
همچنین اگر کد 67 مانع این شده بود که شما در لیست 10 نفره قرار بگیرید با اضافه شدن 3 نفر دیگر به لیست نباید مشکلی وجود داشته باشد .
مامانی
31 تیر 90 3:35
دستتون درد نکنه اینجوری رای ها عادلانه میشه
helia & Sarah
31 تیر 90 4:34
باتشکر از مدیریت گرامی
مامان نی نی گولو
31 تیر 90 5:50
سلام من اصلا برام مهم نبود از اول هم میدونستم برنده نمیشم چون نی نی من نوزاده و کار شگفت انگیزش رو فقط من متوجه می شم من حرفم اینه که شما شرط کردید شگفت انگیز بودن رو باید در عکس نشون داد تا شما عکس رو قرار بدهید من خیلی نی نی وبلاگ رو تمجید میکنم اما این خانم کد 67 لج همه رو درآورده چون اصلا شگفت انگیزی تو عکس نیست و باید توضیح بده تا بفهمی و تازه من قانع نشدم بازم ممنون برای سه نفر اول که عادلانه بود اما در مسابقه های بعدی تو رو خدا ممنوع کنید کسی به وب های دیگه بگه به من رای بدید بازم ممنون و من اصلا ناراحت نیستم چون چون سه نفر اول عادلانه بود و نشون داد شما واقعا عدالت رو رعایت کردید
ماماني
31 تیر 90 19:17
سلام خسته نباشيد ممنون از مسابقات خوبتون اما انصافا اكثر اين راي هاي انتخابي هيچ شگفتي توش نيست اينكه بچه نشسته تو خونش ويا چيزاي ديگه چه شگفتي داره؟ خودتون انتخاب كنيد بهتر از اينه كه بذاريد به عهده راي و اين چيزا... با تشكر فراوان از شما مديريت محترم
دانيال
1 مرداد 90 9:42
در جواب به """"" يه مامان """""""و """""مامان ني ني گولو"""" به نظر شما يه پسر يكسالو نيمه اي كه بتونه خودش پشه بندشو باز كنه و بخوابه و بتونه بره دستشويي اين عكسو ديگه نتونستم كه بزارم و يل وقتي كه مي خواد از تختش بلند بياد بالا علي بگه ""عكسشو نتونستم بذارم "" به نظر تون شگفت انگيز نيست . راستشو بخواين وقت خودمو هدر مي دم كه به شماها جواب بدم . بازم از همه ممنونم اگه اينقدر فهميده هستند